პროექტი


  1. პროექტის სახელი:"ჩემი სოფლის ისტორია"
  2. პროექტის მთავარი იდეა 1-2 წინადადებით:სოფელში არსებული ისტორიულ-კულტურული ძეგლების აღწერა.მათი "წარსულის"გაცნობა თანამედროვე საზოგადოებისთვის.
  3. პროექტის აქტუალობა:სოფლის ახალგაზრდა მოსახლეობისთვის არ არის ცნობილი, დაწვრილებითი ინფორმაცია, ძეგლების შესახებ,აქედან გამომდინარე თემა აქტუალურია.
  4. პროექტის მიზნები:ისტორიულ ფაქტებზე და წყაროებზე დაყრდნობით,სოფელში არსებული ძეგლების ისტორიის მოძიება,შეგროვება,შენახვა და გაცნობა საზოგადოებისათვის.მუშაობის პროცესში მოსწავლეები გაეცნობიან ძეგლების შესახებ დაწვრილებით ინფორმაციას. საერთო მიზნის მისაღწევად პროდუქტიულად თანამშრომლობას და მუშაობის პროცესში პასუხისმგებლობის განაწილებას.
  5. მონაწილეთა ასაკი:მე-10 კლასი
  6. ვადები / ხანგრძლივობა:2კვირა
  7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას:ვიდეო და აუდიო ჩანაწერი,პრეზენტაცია პაუერპოინტში აწყობილი,ასევე ტემა წერილობითი სახით.
  8. პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები:ტელეფონი,კოპიუტერი,პროექტორი,ფოტოაპარატი,თაბახის ფურცლები,კალამი.
  9. პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):კლასს გავყოფ ორ ჯგუფად და გავუნაწილებ დავალებას.მოსწავლეები მოიძიებენ მასალას ინტერნეტში,ასევე ბიბლიოთეკაში წიგნის სახით.ჩაწერენ ინტერვიუს სოფელში მცხოვრებ უროსი ასკის ადამიანებთან,რომლებიც მეტ ინფორმაციას ფლობენ ძეგლებისა და სოფლის ისტორიული წარსულის შესახებ.პერიოდულად მოხდება მოსწავლეთა მიერ მოძიებული მასალის და მუშაობის მონიტორინგი.საბოლოო პროდუქტს მოსწავლეები და მასწავლებელი წარუდგენენ სკოლის საზოგადოებას,პრეზენტაციისა და ლექციის სახით.
  10. საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი::ისტ.XI.6მოსწავლეს შეუძლია   ოციალური სტრუქ­ტურების ურთიერთ­მიმართებ კვლევა.

    შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
    ·         გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებას პიროვნების ქონებრივ და სოციალურ მდგომარეობას შორის ურთიერთმიმართების შესახებ;
    ·         ადარებს ერთი და იმავე ეპოქის ორი ან სამი ქვეყნის სოციალურ სტრუქტურებს და მიუთითებს მათ შორის განსხვავებებსა და მსგავსებებზე;

    მიმართულება: რელიგია და კულტურა

    ისტ.XI.7.  მოსწავლეს შეუძლია  ამა თუ იმ ქვეყნის მატერია­ლურ და სულიერ კულტურაზე რელიგიის გავლენ ანალიზი.

    შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
    ·           ადარებს საქართველოსა და სხვა ქვეყნების წინაქრისტიანულ რელიგიურ წარმოდგენებს და მათ გავლენას ხელოვნებასა და ყოფაზე;
    ·           საკლასო დისკუსიისას მსჯელობს, თუ რა გავლენა მოახდინა ქრისტიანობამ ქართველი ხალხის ხელოვნებასა და ყოფაზე; ავლებს პარალელებს სხვა რომელიმე ქრისტიანულ ქვეყანასთან;
  11. პროექტის ხელმძღვანელი:ლია მაზმიშვილი
  12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა ელ.ფოსტა :mazmishvili1984@gmai.com

No comments:

Post a Comment